Экта Сервис - Services Site
0 800 305-122 [Ежедневно с 9:00 до 21:00]

Послуги

Послуга після гарантійного обслуговування вашої техніки. Якщо у вас закінчилася гарантія, ви можете продовжити її.

"Додатковий сервіс + 1" - послуга діє протягом року, після закінчення дії основної гарантії.

"Додатковий сервіс + 2" - послуга діє протягом двох років, після закінчення дії основної гарантії.

Послуга діє в разі, якщо:

  • дефекти в роботі пристрою з'явилися з вини виробника;
  • експлуатація пристрою проводилася згідно правил, встановлених виробником.

Послуга не поширюється, якщо:

  • дефекти викликані через втручання в роботу програмного забезпечення або операційними системами;
  • наявність механічних пошкоджень або порушень правил експлуатації (скол, удар, тріщина, наявність рідини, сліди перепаду напруги та інші.).

Як працює послуга:

Виявили дефекти в роботі пристрою з вини виробника.

Подзвонили на гарячу лінію контакт-центру.

Зареєстрували звернення:

Варіант 1. Відправити пакет документів Online: пройдіть реєстрацію на сайті "Реєстрація", оберіть розділ "Мої послуги", оберіть функцію "Оформити звернення", оберіть спосіб "Відправити пакет документів Online", заповніть поля для оформлення звернення і прикріпіть копію чека про оплату пристрою та послуги ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС і копію Сертифікату (документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), зареєструйте звернення. Фактично відправити пристрій у повній комплектації з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину, службою доставки "Нова пошта".

Варіант 2. Надіслати пакет документів "Новою поштою": документи: копія чека про оплату ціни пристрою та послуги ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС, заяву на заміну пристрою (Сертифікат - документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), в заяві необхідно вказати несправність, актуальний номер телефону та електронну адресу. Фактично відправляєте Ваш пристрій в повній комплектації і комплектом документів. Пристрій відправляється з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину.

Перед відправкою пристрою необхідно зберегти особисті дані, вийти з персональних облікових систем, перевірити відсутність в пристрої сім-карт і карт пам'яті.

Документи і пристрої відправляються службою доставки «Нова Пошта».

Одержувач: СКЛАД Екта Сервіс, м Київ, відділення Нової Пошти номер №268. Всі відправки здійснюються за рахунок одержувача по безготівковому розрахунку - ТОВ «Екта Сервіс».

Отримуєте відремонтовану техніку або сертифікат на нову протягом 14-ти днів.

Купуючи послугу ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС, Ви приєднуєтесь до публічного договору, чинному в момент оплати послуги, і погоджуєтесь з його умовами.