FAQ
«Екстра заміна» - це послуга заміни обладнання на нове (аналогічне за характеристиками або ціною), в разі настання поломки з вини виробника. Заміна здійснюється шляхом видачі сертифікату на суму вартості обладнання, яка вказана в чеку на момент покупки пристрою.
Вам необхідно написати заяву на заміну, зібрати пакет документів і разом з обладнанням відправити посилку "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс».
Гарантійний талон заповнює продавець і проставляє в ньому свої печатки;
У Клієнта завжди залишається оригінал чеку, який підтверджує, що обладнання належить Клієнту, копія Заяви - приєднання або картки «Екстра Заміна» і оригінал накладної з "Нової пошти", яка підтверджує факт відправки обладнання Клієнтом в компанію «Екта Сервіс».
Ідентифікація пристрою відбувається за серійним номером (або IMEI) вказанному на коробці і в документі, який Клієнт отримав, при покупці послуги.
Всі посилки з технікою, які відправляються в компанію «Екта Сервіс» надійно упаковуються в щільну картонну коробку, коробка наповнюється пінопластом, який захищає вміст посилки, і поліетиленовий пакет, який захищає від вологи. Упаковка техніки для відправки оплачується компанією «Екта Сервіс». Під час відправки на "Новій пошті" Клієнт вказує вартість обладнання, яка є страховою сумою. У разі втрати посилки або пошкодження, "Нова пошта" компенсує суму, зазначену в накладній.
Всі посилки з технікою на заміну відправляються НОВОЮ ПОШТОЮ. Одержувач: «СКЛАД Екта Сервіс» відділення № 268. При відправці необхідно вказати: відправка за рахунок одержувача, безготівковий розрахунок.
Якщо Клієнту прийшла відмова в SMS-повідомленні, це означає, що відправлене Клієнтом обладнання не підлягає заміні та буде відправлено Клієнту назад. Причина відмови вказується в SMS-повідомленні.
Після повідомлення Клієнта про відмову в заміні, в період до 5 робочих днів клієнт отримує SMS-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної «Нової пошти», відправка даного повідомлення означає, що пристрій вже відправлено і воно буде доставлено Клієнту в найближчі 2 дні. За номером ТТН Нової Пошти Клієнт може відстежити місцезнаходження своєї посилки на сайті Нової Пошти.
Згідно умов Договору заміни обладнання, «Екта Сервіс» не замінює обладнання на таке ж. «Екта Сервіс» реалізує заміну, шляхом видачі сертифікату, номінал якого відповідає зазначеній вартості обладнання в чеку на момент покупки.
Це будь-яка несправність обладнання, яка сталася з вини виробника при дотриманні правил експлуатації і не пов'язана з програмним забезпеченням.
Заміна не діє в наступних випадках:
Всі відправлення техніки оплачує «Екта Сервіс» за безготівковим розрахунком.
Клієнт завжди може самостійно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики або гарантійного ремонту. У разі якщо інший авторизований СЦ надає Клієнту акт про гарантійний ремонт пристрою, або акт, в якому буде вказано що в пристрої виявлена поломка з вини виробника, такий пристрій і відповідний акт необхідно відправити в «Екта Сервіс». Акт авторизованого сервісного центру про наявність поломки з вини виробника - є підставою для заміни.
В такому випадку «Екта Сервіс» повертає техніку Клієнту. Послуга «Екстра Заміна» продовжує діяти, до терміну її закінчення. Якщо дефект виявиться у Клієнта знову, він може відправити техніку в «Екта Сервіс» на повторну діагностику.
Статус звернення завжди можна дізнатися в особистому кабінеті на сайті, зателефонувати в Контакт-центр 0-800-505-122 або заповнити форму зворотнього зв'язку.
Клієнту необхідно заповнити заяву на повернення коштів, де потрібно вказати реквізити, куди відправляти повернення коштів, прикласти до неї копію паспорту, ідентифікаційного коду, копію чека, якщо було повернення техніки назад в магазин, то копію документу про повернення товару, оригінал заяви приєднання або картки «Екстра заміна» і відправити "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс», за рахунок компанії. У разі якщо розірвання договору здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, то компенсується вся сума вартості послуги, якщо пізніше 14 днів, то з урахуванням пропорції в співвідношенні використаних днів. Заява на повернення коштів заява.
Клієнт, який знаходиться в Криму, відправляє заявку на електронну пошту info@ektaservice.ua, в якій повідомляєте своє ПІБ, адресу куди прийти кур'єру за посилкою, номер Заяви-приєднання та номер контактного телефону. Кур'єр компанії DIMEX зв'язується з Клієнтом і доставляє посилку в «Екта Сервіс».