FAQ
«Екта Смарт» - це послуга заміни обладнання на нове (аналогічне за характеристиками або ціною). Заміна здійснюється шляхом видачі сертифіката на суму вартості обладнання, яка вказана в чеку на момент покупки обладнання.
Заміна пристрою на сертифікат номіналом 100% вартості минулого пристрою при:
- дефекти в роботі пристрою з'явилися з вини виробника;
- експлуатація пристрою проводилася згідно правил, встановлених виробником.
- присутні механічні пошкодження або сліди порушень правил експлуатації;
- заміна пристрою з інших причин, не пов'язаних з дефектами в роботі.
Клієнту необхідно написати заяву на заміну, зібрати пакет документів і разом з обладнанням відправити посилку "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс».
Гарантійний талон заповнює продавець і проставляє в ньому свої печатки;
У Клієнта завжди залишається оригінал чека, який підтверджує, що обладнання належить Клієнту, копія Заяви - приєднання або картки «Екта Смарт» та оригінал накладної з "Нової пошти", яка підтверджує факт відправки обладнання Клієнтом в компанію «Екта Сервіс».
Ідентифікація пристрою відбувається за серійним номером (або IMEI) вказаному на коробці і в документі, який Клієнт отримав, при покупці послуги.
Всі посилки з технікою, які відправляються в компанію «Екта Сервіс» надійно упаковуються в щільну картонну коробку, коробка наповнюється пінопластом, який захищає вміст посилки, і поліетиленовий пакет, який захищає від вологи. Упаковка техніки для відправки оплачується компанією «Екта Сервіс».
Під час відправки на "Новій пошті" Клієнт вказує вартість обладнання, яка є страховою сумою. У разі втрати посилки або пошкодження, "Нова пошта" компенсує суму, зазначену в накладній.
Всі посилки з технікою на заміну відправляються НОВОЮ ПОШТОЮ. Одержувач: «СКЛАД Екта Сервіс» відділення № 268. При відправці необхідно вказати: відправка за рахунок одержувача, безготівковий розрахунок.
- Клієнт відправляє документи з обладнанням в компанію «Екта Сервіс».
- На вказаний Клієнтом номер телефону приходить SMS-повідомлення. У повідомленні Клієнт повідомляється про те, що пристрій прийнято на діагностику і повідомляється номер звернення, за яким можна відстежити статус звернення на сайті в особистому кабінеті Клієнта.
- Діагностика пристрою проводиться в період до 5 робочих днів.
- Після діагностики Клієнт отримує SMS-повідомлення.
- Якщо поломка пристрою з вини виробника підтверджується, Клієнт отримує в повідомленні код на заміну із зазначенням відповідної чеку суми - 100% вартості обладнання.
- У всіх випадках, крім поломки з вини виробника, Клієнт отримує в повідомленні код на заміну із зазначенням відповідної чеку суми - 50% вартості обладнання
- Якщо Клієнт отримав код на заміну в SMS-повідомленні (або паперовий сертифікат), він може звернутися в будь-який магазин з мережі, у якій було придбано попередній пристрій.
- У повідомленні міститься код і сума, яка відповідає зазначеній вартості пристрою в чеку на момент покупки.
- Код стає активним через 4 години після отримання.
- У магазині необхідно вибрати новий пристрій на суму вказану в повідомленні.
- Якщо вартість нового пристрою перевищує суму заміни, різницю Клієнт оплачує окремим чеком в магазині.
- Якщо вартість нового пристрою менше ніж сума заміни, різниця Клієнту не повертається.
- Код в SMS-повідомленні (сертифікаті) діє протягом 90 днів з моменту отримання.
- Якщо Клієнт отримав паперовий сертифікат на заміну, оригінал сертифікату потрібно надати в магазині.
- На суму заміни можна вибрати будь-який пристрій з асортименту магазину - партнера.
- Сума сертифікату вказується в національній валюті гривні.
- Сертифікат не можна перевести у готівку.
Якщо прийнято рішення про заміну на 50% вартості пристрою, клієнт отримує автоматичний дзвінок для підтвердження сертифікату або відмови від нього. Якщо протягом дня клієнт не підтвердить рішення, він отримує сертифікат на 50% вартості пристрою.
Згідно умов Договору заміни обладнання «Екта Смарт, «Екта Сервіс » не замінює обладнання на таке ж. «Екта Сервіс» проводить заміну, шляхом видачі сертифікату, на 100% або 50% вказаної вартості обладнання в чеку на момент покупки.
Заміна пристрою на сертифікат номіналом 100% вартості минулого пристрою відбувається в разі:
- дефекти в роботі пристрою з'явилися з вини виробника;
- експлуатація пристрою проводилася згідно правил, встановлених виробником.
Заміна пристрою на сертифікат номіналом 50% вартості минулого пристрою відбувається в разі:
- Дефекти в роботі пристрою були викликані програмним забезпеченням, в тому числі операційними системами;
- Наявність механічних пошкоджень (скол, вм'ятина, подряпина, тріщина) пристрою;
- Наявність слідів рідини, сторонніх предметів або стороннього втручання;
- Порушення правил експлуатації пристрою;
- Заміна з причин, не пов'язаних з дефектами в роботі.
Послуга не діє в разі:
Всі відправки техніки оплачує «Екта Сервіс» за безготівковим розрахунком.
Статус звернення завжди можна дізнатися в особистому кабінеті на сайті, зателефонувати в Контакт-центр 0-800-505-122 або заповнити форму зворотнього зв'язку.
Клієнту необхідно заповнити заяву на повернення коштів, де потрібно вказати реквізити, куди відправляти повернення грошей, прикласти до нього копію паспорта, ідентифікаційного коду, копію чека, якщо було повернення техніки назад в магазин, то копію документа про повернення товару, оригінал заяви приєднання або картки «Екта Смарт» і відправити "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс» за рахунок компанії. У разі якщо розірвання здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, то компенсується вся сума вартості послуги, якщо пізніше 14 днів, то з урахуванням пропорції в співвідношенні використаних днів. Заяву на повернення коштів можна взяти за посиланням.
ЯК Я МОЖУ ВІДПРАВИТИ ПОСИЛКУ З КРИМУ?