Послуги
Завдяки послузі Капуста вам тепер не треба продавати свій старий гаджет, а просто відправляйте його нам і отримаєте сертифікат на покупку нового! Як це працює? Все просто: купуєте пристрій і вибираєте вид послуги 12 або 18 місяців, після чого реєструйте IMEI протягом 3 днів на нашому сайті, а коли вирішите купити новий, відправляйте нам і ми дамо вам сертифікат на 70% від вартості.
Як зареєструвати пристрій?
Протягом 3 днів з моменту покупки пристрій ви повинні зареєструвати послугу для її активації.
Як зареєструвати IMEI:
Зайти в особистий кабінет на нашому сайті.
Зареєструвати IMEI пристрою і вибрати вид послуги.
Якщо протягом 3 днів з моменту покупки пристрій не зареєстровано в особистому кабінеті, послуга буде вважатися недійсною.
Види послуги:
Капуста 12 місяців - діє протягом 12 місяців і вартість становить 10% від ціни пристрою.
Капуста 18 місяців - діє протягом 18 місяців і вартість становить 15% від ціни пристрою.
Як працює послуга:
Вирішили отримати сертифікат?
Подзвонили на гарячу лінію контакт-центру.
Зареєстрували звернення:
Послуга не поширюється, в разі:
- механічного пошкодження
- попадання вологи
- Пристрій несправний або не включається
Варіант 1. Відправити пакет документів Online: увійдіть в особистий кабінет через "Вхід для клієнта", виберіть розділ "Мої послуги", виберіть функцію "Оформити звернення", виберіть спосіб "Відправити пакет документів Online", заповніть поля для оформлення звернення і прикріпіть копію чека про оплату обладнання та послуги Капуста, зареєструйте звернення. Фактично здати пристрій у повній комплектації з оригіналом гарантійного талона, заповненого продавцем з печатками магазину, службою доставки "Нова пошта".
Варіант 2. Надіслати пакет документів "Новою поштою": документи: заяву на ремонт обладнання, акт прийому-передачі обладнання (Доп. No 3), оригінал гарантійного талона на обладнання, копію фіскального чека про оплату вартості обладнання та послуги Капуста (в разі, якщо оплата вартості обладнання здійснювалася частинами - необхідно надати копії всіх чеків), експлуатаційні документи на обладнання, якщо такі передбачені;
Разом з обладнанням, клієнт повинен надати або відправити наступні документи:
- заяву на заміну Обладнання;
- копію фіскального чека про оплату вартості Устаткування і послуги «Капуста» (в разі, якщо оплата вартості обладнання здійснювалася частинами - необхідно надати копії всіх чеків);
- оригінал гарантійного талона на Обладнання (від виробника обладнання).
- експлуатаційні документи на обладнання, якщо такі передбачені;
- акт прийому-передачі обладнання на заміну (в разі якщо звернення фіксується в офісі).
Устаткування надається / надсилається в повній комплектації з збереженням упаковки.
Документи і пристрої відправляються службою доставки «Нова Пошта».
Одержувач: СКЛАД Екта Сервіс, м Київ, відділення Нової Пошти номер №268. Всі відправки здійснюються за рахунок одержувача за безготівковим розрахунком - ТОВ «Екта Сервіс».
Отримуєте сертифікат на покупку нового пристрою на протязі 3-х днів.
Купуючи послугу КАПУСТА, Ви приєднуєтеся до публічного договору, що діє в момент оплати послуги, і погоджуєтеся з його умовами.