Послуги
Послуга після гарантійного обслуговування вашої техніки. Якщо у вас закінчилася гарантія, ви можете продовжити її.
"Додатковий сервіс + 1" - послуга діє протягом року, після закінчення дії основної гарантії.
"Додатковий сервіс + 2" - послуга діє протягом двох років, після закінчення дії основної гарантії.
Послуга діє в разі, якщо:
- дефекти в роботі пристрою з'явилися з вини виробника;
- експлуатація пристрою проводилася згідно правил, встановлених виробником.
Послуга не поширюється, якщо:
- дефекти викликані через втручання в роботу програмного забезпечення або операційними системами;
- наявність механічних пошкоджень або порушень правил експлуатації (скол, удар, тріщина, наявність рідини, сліди перепаду напруги та інші.).
Як працює послуга:
Виявили дефекти в роботі пристрою з вини виробника.
Подзвонили на гарячу лінію контакт-центру.
Зареєстрували звернення:
Варіант 1. Відправити пакет документів Online: увійдіть в особистий кабінет через "Вхід для клієнта", оберіть розділ "Мої послуги", оберіть функцію "Оформити звернення", оберіть спосіб "Відправити пакет документів Online", заповніть поля для оформлення звернення і прикріпіть копію чека про оплату пристрою та послуги ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС і копію Заяви-приєднання (документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), зареєструйте звернення. Фактично відправити пристрій у повній комплектації з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину, службою доставки "Нова пошта".
Варіант 2. Надіслати пакет документів "Новою поштою": документи: копія чека про оплату ціни пристрою та послуги ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС, заяву на заміну пристрою (Заява-приєднання - документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), в заяві необхідно вказати несправність, актуальний номер телефону та електронну адресу. Фактично відправляєте Ваш пристрій в повній комплектації і комплектом документів. Пристрій відправляється з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину.
Перед відправкою пристрою необхідно зберегти особисті дані, вийти з персональних облікових систем, перевірити відсутність в пристрої сім-карт і карт пам'яті.
Документи і пристрої відправляються службою доставки «Нова Пошта».
Одержувач: СКЛАД Екта Сервіс, м Київ, відділення Нової Пошти номер №268. Всі відправки здійснюються за рахунок одержувача по безготівковому розрахунку - ТОВ «Екта Сервіс».
Отримуєте відремонтовану техніку або сертифікат на нову протягом 14-ти днів.
Купуючи послугу ДОДАТКОВИЙ СЕРВІС, Ви приєднуєтесь до публічного договору, чинному в момент оплати послуги, і погоджуєтесь з його умовами.