Экта Сервис - Services Site
0 800 305-122 [Ежедневно с 9:00 до 21:00]

Послуги

При поломці техніки ми просто замінимо її на нову.

Вам необхідно відправити поламану техніку, після чого ми видамо вам ваучер на купівлю нової техніки.

Не займайтеся ремонтом техніки, а відразу вибирайте нову!

Заміна техніки на сертифікат номіналом 100% вартості попереднього пристрою, якщо:

  • дефекти в роботі устаткування сталися з вини виробника;
  • експлуатація обладнання відбувалася згідно правил, встановлених виробником.

Заміна обладнання на сертифікат номіналом 50% вартості попереднього обладнання, якщо:

  • несправності в роботі устаткування виникли з причин не гарантійного характеру (механічні пошкодження, програмне забезпечення, порушення умов експлуатації)
  • заміна обладнання з інших причин, що НЕ пов'язані з дефектами.

Послуга діє 1 рік з моменту покупки.

Як працює послуга:

Виявили дефекти в роботі пристрою.

Подзвонили на гарячу лінію контакт-центру.

Зареєстрували звернення:

Варіант 1. Відправити пакет документів Online: пройдіть реєстрацію на сайті "Реєстрація", оберіть розділ "Мої послуги", оберіть функцію "Оформити звернення", оберіть спосіб "Відправити пакет документів Online", заповніть поля для оформлення звернення і прикріпіть копію чека про оплату пристрою та послуги ЕКТА СМАРТ і копію Сертифікату (документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), зареєструйте звернення. Фактично відправити пристрій у повній комплектації з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину, службою доставки "Нова пошта".

Варіант 2. Надіслати пакет документів "Новою поштою": документи: копія чека про оплату ціни пристрою та послуги ЕКТА СМАРТ, заяву на заміну пристрою (Сертифікат - документ, який Ви отримали в момент оплати послуги), в заяві необхідно вказати несправність, актуальний номер телефону та електронну адресу. Фактично відправляєте Ваш пристрій в повній комплектації і комплектом документів. Пристрій відправляється з оригіналом гарантійного талону, заповненого продавцем з печатками магазину.

Перед відправкою пристрою необхідно зберегти особисті дані, вийти з персональних облікових систем, перевірити відсутність в пристрої сім-карт і карт пам'яті.

Документи і пристрої відправляються службою доставки «Нова Пошта».

Одержувач: СКЛАД Екта Сервіс, м Київ, відділення Нової Пошти номер №268. Всі відправки здійснюються за рахунок одержувача по безготівковому розрахунку - ТОВ «Екта Сервіс».

Отримуєте СМС-повідомлення з рішенням протягом 5-ти робочих днів.

Якщо прийнято рішення про заміну на 50% вартості пристрою, клієнт отримує автоматичний дзвінок для підтвердження сертифікату або відмови від нього. Якщо протягом дня клієнт не підтвердить рішення, він отримує сертифікат на 50% вартості пристрою.

Купуючи послугу ЕКТА СМАРТ, Ви приєднуєтесь до публічного договору, чинному в момент оплати послуги, і погоджуєтесь з його умовами.