0 800 305-122 [Пн-Пт з 9.00 до 18.00]

FAQ

Ремонт обладнання, в разі виходу його з ладу з вини виробника, після закінчення строку основної гарантії.

Ця послуга не покриває ремонт у випадку, якщо на обладнанні присутні сліди: механічного пошкодження, поломки, які виникли в результаті порушення умов експлуатації обладнання, знос аксесуарів, впливу «вірусів» на програмне забезпечення, якщо на пристрої встановлено не його оригінальне програмне забезпечення, також якщо поломка сталася не з вини виробника.

Заміна обладнання виконується в таких випадках: якщо поломку неможливо усунути, якщо ремонт обладнання триває більше 14 робочих днів.

У випадку заміни обладнання, Вам видається сертифікат на суму вартості Вашого обладнання на момент покупки. Ця сума відображена у Вашому чеку.

  1. Оригінал заяви на ремонт;
  2. Оригінал гарантійного талона;
  3. Копія чека;
  4. Оригінал заяви - приєднання;
  5. Документи з експлуатації обладнання;
  6. Копія паспорта (ст. 1,2, прописка) та ідентифікаційний код;
  7. Обладнання в повній базовій комплектації.

Необхідно звернутися до найближчого відділення кур'єрської служби Нова пошта і відправити посилку на адресу: г. Київ, відділення Нової пошти № 5 (вул. Федорова 32), одержувач ТОВ "Екта Сервіс" і вказати, що пересилання за рахунок одержувача, по безналу. Обов'язково в додатковії інформації необхідно вказати серійні номери обладнання і зовнішній вигляд обладнання.

У вас на руках залишається оригінал чека і оригінал товарно - транспортної накладної з Нової пошти.

Ви надсилаєте документи з обладнанням нам, після цього очікуєте SMS-повідомлення від нас з повідомленням про те, що Ваше обладнання надійшло до нас для діагностики. Протягом 14 робочих днів буде проведено ремонт обладнання. Після завершення ремонту, наші менеджери з Вами зв'яжуться і повідомлять про відправлення обладнання.

У випадку, якщо буде прийнято рішення про заміну обладнання, а не про ремонт, Вам повідомлять про відправку сертифіката для заміни.

Якщо Вам не спало SMS-інформування, то Ви завжди можете перевірити стан Вашого звернення, зайшовши на наш сайт: ektaservice.uа, необхідно зайти в розділ - "особистий кабінет" і побачити на якому зараз етапі Ваша заявка. Також задати питання Ви завжди можете за телефоном гарячої лінії - 0-800-505-122, моб. 063-621-06-53, електронна пошта - info@ektaservice.ua

Вам необхідно заповнити заяву на повернення грошей, де Ви вкажете реквізити, куди відправляти Вам гроші, прикласти до нього копію паспорта, коду, копію чека, якщо було повернення техніки назад в магазин, та копію документа про повернення товару, оригінал заяви приєднання і відправити нам "Новою поштою" за наш рахунок. У разі, якщо розірвання здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, то ми компенсуємо всю суму, витрачену на нашу послугу, якщо пізніше 14, то з урахуванням пропорції в співвідношенні використаних днів.

Ви на електронну пошту info@ektaservice.ua залишаєте заявку, в якій повідомляєте нам своє ПІБ, адресу куди прийти кур'єру за посилкою і № контактного телефону. Кур'єр компанії DIMEX зв'язується з Вами і доставляє посилку до нас. Або передзвоніть нам на № 063-621-06-53 і ми приймемо замовлення.