FAQ
Послуга заміни обладнання, за умови, що обладнання повністю справно, не має зовнішніх пошкоджень. Заміна проводиться шляхом видачі сертифіката на покупку нового обладнання.
Унікальний код (текст + цифри), приходить у вигляді смс повідомлення, з яким можна підійти в магазин і вибрати нове обладнання на суму номіналу сертифіката.
Якщо Ви звернетеся з приводу заміни обладнання в перші 60 календарних днів, то сума сертифіката, буде відповідати 100% сумі вартості обладнання, яка відображена у Вашому чеку.
Якщо, Ваше звернення буде зареєстровано після 60 дня з моменту покупки послуги, то номінал сертифіката буде відповідати 50% сумі вартості обладнання, яка вказана в чеку.
Сертифікатом Ви можете скористатися протягом 90 днів з моменту його видачі.
365 календарних днів.
Для того, щоб звернутися в нашу компанію, для заміни обладнання є три варіанти:
- подати заяву з особистого кабінету, який знаходиться на нашому сайті;
- самостійно зібрати документи і відправити нам;
- під'їхати до нас в офіс в м.Києві.
Пакет документів: оригінал заяви на заміну, оригінал заяви - приєднання, копія чека, оригінал гарантійного талона від виробника і обладнання в повній комплектації разом з упаковкою.
До 5 робочих днів з моменту реєстрації Вашого звернення.
Необхідно звернутися до найближчого відділення кур'єрської служби "Нова пошта" та відправити посилку на адресу: г. Київ, відділення Нової пошти № 5 (вул. Федорова 32), одержувач ТОВ "Екта Сервіс" і вказати, що пересилання за рахунок одержувача, по безналу. Обов'язково в додатковії інформації необхідно вказати серійні номери обладнання і зовнішній вигляд обладнання.
У вас на руках залишається оригінал чека і оригінал товарно - транспортної накладної з Нової пошти.
Під час відправки на "Новій пошті" ви вказуєте вартість вашого обладнання, яка є страховою сумою. У разі втрати Вашої посилки або пошкодження, "Нова пошта" компенсує суму, зазначену Вами.
У магазині Ви маєте право вибрати собі будь-який гаджет, який сподобався. У випадку, якщо новий девайс дорожче, Ви доплачуєте різницю.
Якщо Вам не спало SMS-інформування, то Ви завжди можете перевірити стан Вашого звернення, зайшовши на наш сайт: ektaservice.uа, необхідно зайти в розділ - «особистий кабінет» і побачити на якому зараз етапі Ваша заявка. Також задати питання Ви завжди можете за телефоном гарячої лінії - 0-800-505-122, моб. 063-621-06-53, електронна пошта - info@ektaservice.ua. Наші менеджери завжди готові Вам допомогти.
Вам необхідно заповнити заяву на повернення грошей, де Ви вкажете реквізити, куди відправляти Вам гроші, прикласти до нього копію паспорта, коду, копію чека, якщо було повернення техніки назад в магазин, то копію документа про повернення товару, оригінал заяви приєднання і відправити нам "Новою поштою" за наш рахунок. У разі, якщо розірвання здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, то ми компенсуємо всю суму витрачену на нашу послугу, якщо пізніше 14, то з урахуванням пропорції в співвідношенні використаних днів.
Цю послугу можна продовжити, зайшовши на наш сайт і в особистому кабінеті вибрати - "продовжити послугу". Звертаємо Вашу увагу на те, що пролонгація послуги може бути виключно безперервною. У випадку, якщо термін послуги вже закінчився, Ви не зможете продовжити її.