0 800 305-122 [Пн-Пт с 9.00 до 18.00]

FAQ

«Екстра заміна» - це послуга заміни обладнання на нове (аналогічне за характеристиками або ціною), в разі настання поломки з вини виробника. Заміна здійснюється шляхом видачі сертифікату на суму вартості обладнання, яка вказана в чеку на момент покупки пристрою.

Клієнту необхідно написати заяву на заміну, зібрати пакет документів і разом з обладнанням відправити посилку "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс».

  • Заповнена заява на заміну (міститься в Заяві-приєднання або картці «Екстра Заміна»).
  • Оригінал гарантійного талону.
  • Гарантійний талон заповнює продавець і проставляє в ньому свої печатки;

  • Копія чеку на покупку обладнання та послуги «Екстра Заміна»;
  • Документи по експлуатації обладнання;
  • Обладнання в повній базовій комплектації.
  • У Клієнта завжди залишається оригінал чеку, який підтверджує, що обладнання належить Клієнту, копія Заяви - приєднання або картки «Екстра Заміна» і оригінал накладної з "Нової пошти", яка підтверджує факт відправки обладнання Клієнтом в компанію «Екта Сервіс».

    Ідентифікація пристрою відбувається за серійним номером (або IMEI) вказанному на коробці і в документі, який Клієнт отримав, при покупці послуги.

    Всі посилки з технікою, які відправляються в компанію «Екта Сервіс» надійно упаковуються в щільну картонну коробку, коробка наповнюється пінопластом, який захищає вміст посилки, і поліетиленовий пакет, який захищає від вологи. Упаковка техніки для відправки оплачується компанією «Екта Сервіс». Під час відправки на "Новій пошті" Клієнт вказує вартість обладнання, яка є страховою сумою. У разі втрати посилки або пошкодження, "Нова пошта" компенсує суму, зазначену в накладній.

    Всі посилки з технікою на заміну відправляються НОВОЮ ПОШТОЮ. Одержувач: «СКЛАД Екта Сервіс» відділення № 268. При відправці необхідно вказати: відправка за рахунок одержувача, безготівковий розрахунок.

  • Клієнт відправляє документи з обладнанням в компанію «Екта Сервіс».
  • На вказаний Клієнтом номер телефону приходить SMS-повідомлення. У повідомленні Клієнт повідомляється про те, що пристрій прийнято на діагностику і повідомляється номер звернення, за яким можна відстежити статус звернення на сайті в особистому кабінеті Клієнта.
  • Діагностика пристрою проводиться в період до 5 робочих днів.
  • Після діагностики Клієнт отримує SMS-повідомлення.
  • Якщо поломка пристрою з вини виробника підтверджується, Клієнт отримує в повідомленні код на заміну із зазначенням відповідної чеку суми.
  • Якщо поломка пристрою з вини виробника не підтверджується, Клієнт отримує в повідомленні інформацію про відмову.
  • Якщо Клієнт отримав код на заміну в SMS-повідомленні (або паперовий сертифікат), він може звернутися в будь-який магазин з мережі, де було придбано колишній пристрій.
  • У повідомленні міститься код і сума, яка відповідає зазначеній вартості пристрою в чеку на момент покупки.
  • Код стає активним через 4 години після отримання.
  • У магазині необхідно вибрати новий пристрій на суму вказану в повідомленні.
  • Якщо вартість нового пристрою перевищує суму заміни, різницю Клієнт оплачує окремим чеком в магазині.
  • Якщо вартість нового пристрою менше ніж сума заміни, різниця Клієнту не повертається.
  • Код в SMS-повідомленні (сертифікаті) діє протягом 90 днів з моменту отримання.
  • Якщо Клієнт отримав паперовий сертифікат на заміну, оригінал сертифіката потрібно надати в магазині.
  • На суму заміни можна вибрати будь-який пристрій з асортименту магазину - партнера.
  • Сума сертифіката вказується в національній валюті гривні.
  • Сертифікат не можна перевести у готівку.
  • Якщо Клієнту прийшла відмова в SMS-повідомленні, це означає, що відправлене Клієнтом обладнання не підлягає заміні та буде відправлено Клієнту назад. Причина відмови вказується в SMS-повідомленні.

    Після повідомлення Клієнта про відмову в заміні, в період до 5 робочих днів клієнт отримує SMS-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної «Нової пошти», відправка даного повідомлення означає, що пристрій вже відправлено і воно буде доставлено Клієнту в найближчі 2 дні. За номером ТТН Нової Пошти Клієнт може відстежити місцезнаходження своєї посилки на сайті Нової Пошти.

    Згідно умов Договору заміни обладнання, «Екта Сервіс» не замінює обладнання на таке ж. «Екта Сервіс» реалізує заміну, шляхом видачі сертифікату, номінал якого відповідає зазначеній вартості обладнання в чеку на момент покупки.

    Це будь-яка несправність обладнання, яка сталася з вини виробника при дотриманні правил експлуатації і не пов'язана з програмним забезпеченням.

    Заміна не діє в наступних випадках:

  • Дефекти в роботі пристрою були викликані програмним забезпеченням, в тому числі операційними системами;
  • Наявність механічних пошкоджень (скол, вм'ятина, подряпина, тріщина) пристрою;
  • Наявність слідів рідини, сторонніх предметів або стороннього втручання;
  • Порушення правил експлуатації пристрою;
  • Невідповідність документів;
  • Відсутність гарантійного талону (або некоректно заповнений гарантійний талон);
  • Пристрій знято з гарантії;
  • Не повна комплектація пристрою.
  • Дефект не виявився в авторизованому сервісному центрі;
  • Закінчився період дії послуги.
  • Всі відправлення техніки оплачує «Екта Сервіс» за безготівковим розрахунком.

    Клієнт завжди може самостійно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення діагностики або гарантійного ремонту. У разі якщо інший авторизований СЦ надає Клієнту акт про гарантійний ремонт пристрою, або акт, в якому буде вказано що в пристрої виявлена поломка з вини виробника, такий пристрій і відповідний акт необхідно відправити в «Екта Сервіс». Акт авторизованого сервісного центру про наявність поломки з вини виробника - є підставою для заміни.

    В такому випадку «Екта Сервіс» повертає техніку Клієнту. Послуга «Екстра Заміна» продовжує діяти, до терміну її закінчення. Якщо дефект виявиться у Клієнта знову, він може відправити техніку в «Екта Сервіс» на повторну діагностику.

    Статус звернення завжди можна дізнатися в особистому кабінеті на сайті, зателефонувати в Контакт-центр 0-800-505-122 або заповнити форму зворотнього зв'язку.

    Клієнту необхідно заповнити заяву на повернення коштів, де потрібно вказати реквізити, куди відправляти повернення коштів, прикласти до неї копію паспорту, ідентифікаційного коду, копію чека, якщо було повернення техніки назад в магазин, то копію документу про повернення товару, оригінал заяви приєднання або картки «Екстра заміна» і відправити "Новою поштою" в компанію «Екта Сервіс», за рахунок компанії. У разі якщо розірвання договору здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, то компенсується вся сума вартості послуги, якщо пізніше 14 днів, то з урахуванням пропорції в співвідношенні використаних днів. Заява на повернення коштів заява.

    Клієнт, який знаходиться в Криму, відправляє заявку на електронну пошту info@ektaservice.ua, в якій повідомляєте своє ПІБ, адресу куди прийти кур'єру за посилкою, номер Заяви-приєднання та номер контактного телефону. Кур'єр компанії DIMEX зв'язується з Клієнтом і доставляє посилку в «Екта Сервіс».